söndag 19 februari 2012

Egentid är det bästa som finns

Sitter helt ensam i huset, det är totalt tyst förutom i mina öron där det viner värr än någonsin idag.
Har hittat garn som jag tror passar bra till vantmönstret så jag har kommit igång å det är gött;)
Jag skulle behöva ta en städning bland mina garner igen men den dagen kommer framöver.

Hur vi sov?   Åt håveta kan jag meddela. Vi la oss vid 22.30 ca och när jag kollade på klockan sista gången var den 03, vi låg båda och vred och vände. Inte ens sex fungerade som sömnpiller.
Gubben försökte intala oss att klockan var ju inte så mycket så det hade nog med det att göra men näää ....det går jag inte på för det kvittar när jag lägger mej så somnar jag normalt direkt.

Så nu har den väggen fått sin chans, idag vänder vi runt sängen.
Börjar bli jävligt trött på detta, humöret är urkass och kroppen mår förbenat illa.

Idag måste jag hinna undan med lite tvätt, har två överfulla garderober i badrummet.
Ikväll ser jag fram emot starten av Big Brother å jag hoppas jag kommer klara av att se detta, det är med människor som jag inte sätter överst på min lista när det gäller publikvänlighet. Usch.....
Men äntligen är vi igång igen. Jag älskar BB;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar