torsdag 16 februari 2012

Sista natten........curry curry namnam

Ja då var det snart sovdax igen, detta är sista natten med sängen som den står nu.
annars flyttar vi den i morron till en annan vägg. Cyrry-linjerna skriker folk;) ...å vem vet..det kanske stämmer.
Sova måste vi ju göra på något sätt.

Sedan är jag glad över positiva resultat ang vikten. Idag inser jag att jag måste köpa nya BH, dom kanar av axlarna och är för stora runt om.  Känns skitbra;)



Nej det blir inte längre inlägg nu, armarna skakar fortfarande av mjölksyra sedan min städning idag.
Har suttit på FB men inte orkat skriva något.

Fridens Liljor.

(jo....jag har mailat CityGross Mantorp idag och frågat om dom inte kan sälja mera lchf-varor)


2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bättre o sova sen då. :)
    Ja det skulle vara bra med mer LCHF-varor över huvudtaget i butikerna...
    Vet du, jag hade nog fundilurat iväg det jag skulle skicka till dig, sorry. Tanken var god iaf. ;)
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Åhh, Grattis till den nya bh-storleken!!!!! Vad duktig du är!

    SvaraRadera