lördag 18 februari 2012

Mellis denna kväll...

Melodifestivalen.......bara att acceptera att den tiden är förbi.
Har blivit ett humoristiskt skitprogram med lustigkurrar som uppträder likt apor.
Herregud säger jag......Mirakel

Har inte kommit igång att virka idag heller. Har tröttnat på detta jädra vant-mönster med megastora tummar.
Måste hitta ett annat mönster. Å garnet är skit att virka med. Tunt, krulligt och hopplöst.
Men jag har massor av annat ullgarn så jag funderar på att byta ut...undrar om man kan göra det????
Det blir ju bara varmare vantar och bättre. Ett par är ju klara men det andra paret.....ah jag ska kolla vad jag har.  Meningslöst att virka vantar om det inte värmer.

Igår bytte mannen och jag sida i sängen och jag har sovit som en stock, han oxå;))
Kanske räckte med det...återstår att se

I morron får jag lite efterlängtad egentid då mannen ska på endurotävling på Mantorp Park.
Då ska jag njuta riktigt ordentligt.

Här har det regnat och blåser så snön har snart förintats...gud så gött;)

Jag är trött trött.....trött
(Älskar denna bild, hur hon lagt upp boobsen på bordet;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar