söndag 4 mars 2012

Ensam i 2 dagar.....

Idag åker min kärlek till Borlänge för att träffa kommande arbetsgivare.
Han kommer hem i morron kväll och jag gillar ensamtiden jag får men frågan är hur jag kommer sova uppe i sovrummet ensam?  Normalt har jag inga som helst problem att sova själv...tvärt om;)) men kommer ju inte överens med rummet och älskar inte att sova på övervåningen över huvud taget.
Får ingen koll då liksom.

Så jag kommer städa, fixa och virka på min Ananas-Sjal, med andra ord kommer jag ha det väldigt skönt.
Så blir det väl att Skype kommer ropa på mej i kväll så man kan snacka lite innan mannen somnar.
Skönt sådant finns;)

Vasaloppet, nej tack. Det fångar då inte mitt intresse.
Jag ska titta nu på "Du är vad du äter"  sonen såg avsnittet med Emma Igelström och sa att jag måste se detta för det var bra.  Annars har vi lite svårt för Anna Skipper kan jag säga.

Kämpa vidare ni som ständigt tvingas leva i motvind <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar