fredag 9 mars 2012

Happy Weekend ......

Då var det helg igen.
Njuter för jag är så pigg och full av energi som aldrig förr. Lycka!!!!
Jag märker nu vad som gör mej så pigg å det är lchf-maten.  Helt Klart!
Jag har slarvat/fuskat/valt att äta lite mera kolhydrater 2 helger på raken nu och PLONK.....så direkt åker jag ner i något som liknar total orkeslöshet, ovilja till det mesta.
Jag blir som en annan människa.  Jag trodde det var tillfälligt men jag inser fakta nu.
Underbart;).... det innebär att jag kan välja om jag vill må bra hela tiden. Ett väldigt lätt val, eller hur?
Nog om detta;)

Idag kommer gubbens barn, det var ett tag sedan nu.
Hoppas även min son kommer vara hemma, jag trivs då;))
Imorron blir det soptippen, tvätta hoj, sätta ut annons på dej mm....

Hela helgen sa jag virka på min sjal, för jag är så galet sugen på att börja virka kuddöverdrag.
I tusen olika färger;)

Önskar er alla en härlig Helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar