torsdag 1 mars 2012

Urk vilken skitdag......fryser ..kokar...fryser...kokar

Inte fått något gjort, vi skulle åkt till soptippen med allt avfall från Gubbens firma och annat men jag har inte orkat gå ens..
Jag har haft megaproblem med min dator i 2 dagar nu.
Hårddisken är inte vad den borde vara, gjorde en raparation i natt så nu funkar det igen men ingen vet hur länge.  Så lämna in på garanti känns inget kul för det lär väl ta veckor innan datorn är hemma igen.
Å ingen garanti för att dom gjort något heller.
Tur man har en iPhone säger jag för jag kollade på webb-tv i den igårkväll. ;)

Idag har jag retat ihjäl mej på lilla Ranelid som är den största Dramaqueen jag vet.
Han måste verkligen vara bög men att han vägrar inse det själv.  Herregud säger jag.....
Jag ser lixom alla tecken;))  Hade varit bättre han hoppat av som han hotade göra

4 kommentarer:

  1. Varför skulle Ranelid vara bög? Galen verkar han ju vara helt klart, men vad har bög med detta att göra? Han är väl dessutom gift?

    SvaraRadera
  2. Bög har med saken att göra eftersom han beter sig som en sådan enligt mitt tycke. Galen är väl lindrigt sagt, splittrad människa om du frågar mej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, du har sett honom ligga med killar, ja då förstår jag. (Det är väl så dom "beter sig"?)

      Radera
  3. Du är en sådan som delar upp strejta och bögar märker jag, sådant gillar jag inte. Jag lever i en homo-familj och vi har inte svårt att diskutera och att diskutera ordet Bög. Du har nog väldiga funderingar i livet, att vara bög är ingen skillnad förstår du. Det är som att vara strejt och vet du....det finns sjuka, bänga, roliga, härliga bögar...precis som det finns i det hetrosexuella livet om du nu behöver dela upp allt.

    Ranelid har ett väldigt BÖGIGT sätt, oavsätt vad du tycker.
    Å jag skulle gilla honom bättre som bög.

    Men du har misstänker jag stans största bögfobi. Stackars dej

    SvaraRadera